Bureau Handelskade Begrijpt

ECHT GEÏNTEGREERDE COMMUNICATIE

Door onze werkwijze en ons Ondernemers Participatie Programma versterken we lokale marketingactiviteiten door inbreng van zowel de merkorganisatie als ook de ondernemer. Door een zorgvuldig opgezet gezamenlijk budget creëren we meer slagkracht in het umfeld van de retailmarkt.

Het programma heeft als grondbeginsel dat inzet door de lokale ondernemer, de franchisenemer, wordt beloond. Extra inzet, wordt extra beloond. Het Ondernemers Participatie Programma zorgt voor stimulatie richting de ondernemers om de lokale markt te bewerken.

Alle lokale marketingactiviteiten lopen via Bureau Handelskade, waardoor er grip is op huisstijlbewaking en bestedingen. Dus meer grip op kwaliteit, prijs en planning.

Voordelen voor merkorganisaties

Bureau Handelskade bewaakt de huisstijl en draagt bij aan de bouw van het merk.

Door een meer geïntegreerde landelijke marketingcommunicatie offensieven, zal dat wat besteed wordt ook meer op gaan leveren.

Als landelijke organisatie is er realtime inzicht in de betrokkenheid van de ondernemers

Voordelen voor ondernemers

Via Bureau Handelskade zijn uitingen en huisstijlelementen altijd bereikbaar.

Wij zorgen samen met de ondernemer voor een betere en meer eenduidige zichtbaarheid ten opzichte van de concurrentie. Met Bureau Handelskade beschikken de ondernemers over een snel en sterk reclamebureau met gunstige prijzen.